Üleöö puder 1-le

Kui Su kiire elutempoga ei sobi alati kokku  hommikusöögi valmistamine, siis üleöö puder on just Sulle. Võid selle valmistada eelneval õhtul purki või karpi, mille saad järgmisel hommikul hõlpsasti kaasa võtta ja süüa näiteks tööle/kooli jõudes.

Sul läheb vaja:

  • 80 g täisterakaerahelbeid
  • 100 g maitsestamata jogurtit (võid asendada taimse jogurtiga)
  • umbes 3 spl piima ( oleneb kui paks on jogurt, mina kasutasin kaerapiima)
  • 1 tl vanilje ekstrakti
  • 1 spl mett, agaave- või vahtrasiirupit
  • 1 tl riivitud sidrunikoort
  • näpuotsatäis soola 

Valmistamine: Pane kõik koostisosad karpi või purki ning sega korralikult. Sulge anum kaanega ja lase segul üleöö valmida.

Järgmisel hommikul: Sega kõik omavahel veel läbi ning lisa näiteks vaarikad, goji marjad*, maitsestamata jogurt ja kanepiseemneid. *Goji marjade beetakaroteeni sisaldus on suurim kõigist toiduainetest maailmas, mis on oluline naha tervise parandamiseks, päikese kaitseks ja vananemistunnuste leevendamiseks. Goji marjades on ka rikkalikult C-vitamiini ning märkimisväärses koguses B1-, B2-, B6- ja E-vitamiini. Lisaks sisaldavad ka ohtralt mineraalaineid nagu tsinki, rauda, vaske, kaltsiumi, seleeni ja fosfori. 100 g küpsetes marjades on ca 7–11 mg rauda

Jäta kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.