Kodune poke-kauss tiigerkrevettidega

Kiire, tervislik, maitsev ja toitev lõuna – või õhtusöök inimesele tahab võimalikult vähe köögis aega veeta.  

Populaarne kausitoit koosneb viiest osast:

  • PÕHI – riis, kinoa, lihtsalt salat.
  • LISANDID – salat, kurk, tomat, avokaado, vetikad, porgand vms.
  • VALGUALLIKAS – krevetid, tofu, rebitud sealiha, lõhe igal kujul, tuunikala, kana.
  • KATE – seesamiseemned, tšillihelbed, edamame oad, maitseroheline 
  • KASTE -Sriracha tšilli majoneesikaste, maitsestamata jogurti küüslaugukaste, sojakaste vms.

Minu ca 550 kcal Poke-kauss vajab järgmist:

Kastme jaoks:

Kõigepealt keeda riis vastavalt pakil olevale juhendile, mina keetsin 11 minutit ja riisi keemise ajal valmista krevetid.

Krevettide valmistamiseks kuumuta pannil õli ning prae selles krevette mõlemalt poolt mõni minut, kuni nad on värvi muutnud.  Maitsesta soola, cayenne pipra ja küüslaaugupulbriga. 

Sega kastme jaoks kokku sriracha tsilli majonees ja maitsestamata jogurt. 

Serveerimiseks pane riis põhjaks koos spinatiga. Järgmisena lisa tükeldatud kurk, tomat, avokaado ja edamame oad. Seejärel krevetid ja kaste ning kõige lõpus lisa roheline sibul, seesamiseemned ja vajadusel veel pisut soola.  *soovitan kasutada kõrgema äärega taldrikut. 

Jäta kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.